Экскурсия «Истории Вильнюсских подземелий»

city
Вильнюс
clock
2,5 часа
€ / чел.
group
6 - 25

Экскурсия «Истории Вильнюсских подземелий». Когда-нибудь, прогуливаясь по улочкам старого города Вильнюса, Вы не думали, что под ногами может быть другой — подземный мир? Вильнюс множество раз страдал от пожаров и войн. Дома в старом городе перестраивались, однако их подземная часть сохранилась с древнейших времен. Во время экскурсии Вы  познакомитесь с историей Вильнюса, сохранившейся в его подземельях, увидите крипты, где покоятся известные люди прошлого. Узнаете,  как в прошлом выглядел город, как тогда жили люди. Загляните в подвал Янтарной галереи. Увидите, как в наше время используются погреба, как изменилось их назначение. Также увидите мистические подземелья костела, услышите рассказы о жизни монахов… И много других историй.

Место встречи:

У колокольни на Кафедральной площади.

Мы посетим: — подземелья Кафедрального собора; — Костел Св. Креста (бонифратров); — Подвал Янтарной галереи; — Подвал дома-музея Марии и Юргиса Шлапялисов; — Подвал галереи улицы Шв. Йоно. Список объектов может немного меняться.

Время:
I-IV 10:00-15:30
VI 10:00-14:30

Развлечение можно заказать только индивидуальной группе. Здесь

Закажите экскурсию только своей группе. В удобное для Вас время. ЛТ, ЕН, РУ, ПO.

Цена группе до 6 чел. 239€ + 40€ за каждого дополнительного человека.

Бронирования даты: 100 € депозит.

Условия отмены:

• Оставшись больше чем 96 час, до начала экскурсии: возвращается 50% депозита.
  • Оставшись меньше чем 96 час, до начала экскурсии: депозит не возвращается.

Предварительное количество участников:

Имя:

Эл. почта:

Телефон:

* Свяжемся с вами в течение 1 часа
Galina P.
2020-01-16
Ekskursija ir gidė labai patiko. Viskas buvo gerai! :)
Aušra, Mokslinė UAB „Vingis“
2020-01-07
Ekskursija labai patiko. Liuda – nuostabi. Labai vaizdžiai, sklandžiai pasakojo, buvo tikrai įdomu klausyti.
Lina
2019-12-30
Ekskursija - puiki. Gidas Raimundas- puikus, įdomiai, nenuobodžiai bendravo. Ačiū Vaiduoklių kolektyvų.
Alina Č.
Ekskursija labai patiko, o gidas Raimundas tiesiog nerealus :)
Indrė
2019-12-29
ačiū už puikią ekskursiją ekskursija įdomi, gidas šaunus. Mums viskas labai patiko.
Rūta G.
2019-12-12
Ekskursija, turinys- liuks Bet tai dėka Jūsų gido Raimundo. Jo atsidavimas, nuoširdumas- natūraliai diegia vis didesne meile Istorijai. Mums namų darbų davė ir mes mielai klube juos atliksime :) Dėkui Vaiduokliams ir patys nuoširdžiausi linkėjimai Raimundui. Neabejoju, kad pasimatysime!
Rūta S.
2019-09-03
Dėkojame už įdomią, išsamią ekskursiją. Gidė Liuda – tikra savo darbo žinovė. Puiki gidė! Kolegos labai gyrė ir kitą gidę, kuri pasitiko grupę žydų kultūros ir informacijos centre. Ačiū Jums.
Kristina K.
2019-08-30
Ekskursija mums labai labai patiko. Buvo labai įspūdinga ir įdomi, o gidas labai profesionalus ir maloniai bendraujantis! Labai įdomiai pasakojo bei pateikė daug įdomių faktų, o taip pat turi gera humoro jausmą. Esame labai patenkinti ir sakome didelį ačiū už nuostabią pramogą bei gerai praleistą laiką!
Regina
2019-08-29
Esam patenkinti, kad buvo susidariusi maža grupė, leidusi jaukiai ir šiltai bendrauti. Dėkingi gidei Loretai už maloniai ir linksmai praleistą laiką.
Aušra Š.
2019-07-17
Mums labai patiko ekskursija, labai daug įdomios informacijos sužinojome. Gidas Raimundas nuostabus, labai supratingas vaikų atžvilgiu, labai įdomiai vedė ekskursiją, ne vien kažkokia sausa teorija iš knygos. Labai didelis AČIŪ.
Daiva J.
2019-06-29
Noriu padėkoti už ekskursiją. Ypatingai ačiū gidei Liudai, nereali moteris, tiek informacijos, tiek visokių įdomybių, tiek atsidavimo savo profesijai - mūsų grupė buvo sužavėta.
Aušra Č.
2019-06-07
Ačiū! Su malonumu klausėmės puikaus gido Ramūno pasakojimų. Norėjosi, kad tas pasivaikščiojimas dar tęstųsi ir tęstųsi.
Indrė B
2019-05-17
Gido paslaugomis patenkinti 100%!!! Pasakoja įdomiai, įterpia aktualių šių dienų naujienų į istorinius pasakojimus, supažindima su labai netikėtomis Vilniaus senamiesčio vietomis ir net pasibaigus ekskursijai parodo kelis papildomus objektus, nes jie mums visiems "pakeliui". Tikrai rekomenduočiau tokį gidą kitiem. Pačia ekskursija, jos tema bei išpildymu taipogi pilnai patenkinti - viršijo lūkesčiu :)
Sima.M
2019-04-30
esu labai dėkinga už ekskursiją "Vilniaus požemiai", 3val. tikrai neprailgo ir per jas sužinojau be galo daug įdomių faktų. Gidas Raimundas tikrai moka pasakoti ir nustebinti, o faktų žino daugiau ir už Bumblauską. Viskas puikiai suorganizuota, viskuo pasirūpinta. Labai patiko, kad gavome papildomoms medžiagos bei papildomų "skanių" faktų. Buvo verta kiekvieno euro. Privertė parėjus namo pasigilinti į kai kurias istorijas ir sužinoti daug naujų istorijų. Vienintelis pasiūlymas, turėti turo skėtį, marškinėlius ar pan., nes buvo gan neaišku pradžioje kur rasti gidą prieš turą.
Lina M.
2019-04-15
Ekskursija buvo puiki, labai patiko tiek maršrutas, tiek gidė Liuda. Didelis AČIŪ nuo mūsų visų dalyvių, tikrai kitą kartą taip pat rinkčiausi gidę Liudą.
Gitana M.
2019-03-04
Ačiū! Noriu pasidalinti, jog ekskursija buvo įdomi. Gidės iškalba ir profesionalumas- puikus!
Rasa
2019-01-22
Ekskursija labai patiko ir tikrai “užkabino” tolimesnėms žinių paieškoms. Kas įdomiausia, kad dukros prisipažino, jog buvo su klase tik viską pro ausis praleido . Dabar klausėsi susidomėję ir nustebo, kiek įdomių dalykų sužinojo. Tikrai liuks. Rekomenduosim ir draugams
Nerijus T.
Labai turite puikų gidą Raimundą.Išsamus pasakojimas,jumoras ir organizuotumas.Didelis Ačiū Jam!
Egidijus G.
2019-01-19
TOBULA.... Kai surinksim grupę, būtinai kreipsimės vėl. Malonu buvo susidraugauti.
Evaldas M.
Jūsų Liuda buvo nuostabi,tai gide vauuu.
Vitalijus, „MV SYSTEM“
2019-01-14
Pastabu dėl ekskursijos neturim. Nors Mes pavėlavome valandai, gidė kantriai laukė ir pilnai pravedė visos ekskursijos programą.
Erika M.
2019-01-08
Didelis ačiū jums, už tokią nuostabią ekskursiją! Mūsų Maskvos svečiams labai patiko:) ekskursiją buvo labai įdomi, informatyvi, o gidė Liuda, visus mus sužavėjo savo bendravimu ir nuostabia šypsena :) Ačiū visai jūsų komandai ir iki kitų susitikimų!
Aldona, Vilniaus tarptautinės Meridiano mokyklos auklėtoja
2019-01-03
Labai dėkojam gidui Raimundui, profesionaliai ir nuoširdžiai bendravusiam su mumis.
Jūratė, PPT Tarnyba
2018-12-10
Labai noriu kolektyvo vardu padėkoti už tikrai įdomią ekskursiją po „Vilniaus požemius“ su gidu Raimundu, labai daug pakeliavome po Vilniaus Katedros ir senamiesčio rūsius , girdėjome daug įdomių istorijų ir įvykių. Tikrai Vilniuje yra daug vietų , kurios turi savo istorijas, ir apie kurias mes gyvendami Lietuvoje nežinome, Bet dėka tokios pramogų agentūros kaip „VAIDUOKLIAI“ - galima sužinoti apie mūsų gražų, senovinį Vilnių.
Nedas D.
2018-11-19
Likome sužavėti! :) Gidas puikiai ir vaizdingai perteikia informaciją, smagiai pajuokauja tam tinkamu laiku ir vietoje :) Vienas mažas minusas - ekskursija užsitęsė ir truko ilgiau, nei tikėtasi, tačiau tikrai nenusivylėme. Ačiū, Vaiduokliai!
Mantas P.
2018-11-05
Labai įdomi ekskursija po Vilniaus požemius
Asta Š.
2018-08-28
Lankėmės ekskursijoje po Vilniaus požemius, patiko ir vietos, kurias parodė gidas, ir visokiausios įdomios istorijos, kurias išgirdome :)
Robertas Š.
2018-06-25
Super, puikus Raimundas gidas, dirba tikrai ne už pinigus. Nesitikėjau to ką gavau.
Sigita P.
Gidė Liuda nereali, super.
Ernesta Ž.
2016-12-12
Visiems labai patiko, likome sužavėti. Tikimės, jog dar turėsime progą kada sudalyvautu jūsų rengiamose ir kitose ekskursijose.
Donatas
2016-09-27
Ekskursija buvo tikrai įdomi. Gidas Raimundas profesionaliai atliko savo darbą ir visada rasdavo būdą paprastai paaiškinti sudėtingus istorijos vingius.
Ilona L.
2016-08-30
Ačiū už įdomią ir turiningą ekskursiją, kurios metu tikrai sužinojome daug įdomių ir negirdėtų faktų.
UAB MEGRAME
2016-08-26
Ačiū, ekskursija bei jos gide – Liuda likome labai patenkinti. Neabejojame gidės profesionalumu, tačiau ne visada mes ją girdėjome – gatvės ar kitas pašalinis triukšmas kartais užgoždavo gidės balsą. Ekskursija patiko, tačiau buvo per trumpa – nespėjome visko išgirsti, teko skubėti nuo vieno objekto prie kito. Beje, taip pat nebuvome iš anksto įspėti, jog keičiasi objektų eiliškumas – tai turėjo įtakos mūsų tolimesnei veiklai.
Artūras L.
2016-08-23
Pats nedalyvavau, tad galiu tik perduoti puikius dalyvių atsiliepimus :) Gidė puiki, su labai taisyklinga prancūzų kalba ir geromis LT istorijos žiniomis. Ačiū! :)
Veslava K.
Ekskursija labai patiko, gidė nenuvylė, pasakojo labai įdomiai ir įtraukiančiai.
Dalia K.
2016-08-01
Nuomonė apie gidę Reginą puiki. Organizuojant ekskursiją, galėtumėte vesti į daugiau požemių.
Neringa M.
2016-05-10
Gidė pasakojo daug įdomių dalykų, atsakė į iškilusius klausimus, gerai mokėjo rusų kalbą. Taip pat, daugeliui buvo įdomi paskutinioji ekskursijos dalis apie žydus.
Orinta
2016-02-21
Apiplėšimas, įvykęs žvarbų 2016 metų vasario šeštadienio 20 dienos rytą Vilniaus požemiuose Susitikimo vieta: Prie Vilniaus Katedros varpinės. Oras, elementariai tariant - šuniškas, nes tokiom esant, padorus šeimininkas savo šuns į lauką nevaro. Nurodytu laiku, nurodytoje vietoje susirinko būrelis žmonių ( apie 16- 17 galvų), žadėtojo gido nėra. Kiek pavėlavęs pasirodo ir jis, be jokių skiriamųjų žymų, kurios padėtų jį atpažinti, nes toje pačioje vietoje rinkosi dar kita grupė ekskursantų, užsirašiusių kitos firmos sąraše. Prieš įeinant į Arkikatedrą baziliką, skubiai buvo surinkta po 4,5 euro, prieš tai visi internetu įsigijome bilietus, sumokėję po 10,99 euro. Nusileidus į katedros požemius, gidas Donatas, nors jis net nepasivargino save mums pristatyti, jokios apie tai bylojančios kortelės neturėjo, labai chaotiškai, atskiromis nuotrupomis bandė papasakoti apie mauzoliejuje esančių, sarkofaguose gulinčių palaikų savininkus. Niekam nereikalingos detalės apie to mato ir dabartinius Lietuvos - Lenkijos santykius, išsamesnės informacijos apie pastato rūsius nesuteikė. Skubos tvarka buvo nuskubėta į kitas patalpas, kuriose taip pat neužsibuvome, nieko nesužinojome, nes gidas NETURĖJO LAIKO. Vėliau, mūsų, istorijos mylėtojų, būrelis per vėjuotas, lijundrą permirkusias Vilniaus gatves ristele nubėgo paskui dideliai žingsniais skubantį gidą. Atsidūrėme prie Bernardinų vienuolyno vartų. Vėl rinkliava - po 2,5 euro. Čia Donatas kiek išsamiau papasakojo apie vienuolyno koridorius išpuoštas freskas, nuskubėjome į bažnyčią, kur užtrukome kokias 15 minučių, gidas probėkšmais šį bei tą papasakojo, deja, į užduotus klausimus NETURĖJO LAIKO atsakyti. Sekančiame objekte, Mizgirio įkurto gintaro muziejaus rūsiuose, gidas Donatas vos nepamiršo paminėti prie kokio eksponato mus atvedė. Prieš išeinat, jo akis užkliuvo už ant sienos kabančių plakatų, kurie vaizdavo keramikinių puodų deginimo krosnis, prie jų mes ir stovėjome. Tada nulėkėme į Šlapelių namo rūsį, kur mums buvo užduotas retorinis klausimas: jei jūs manote,norite, kažką ypatingo pamatyti, nesitikėkite, čia elementarus Vilniaus senamiesčio gyvenamūjų namų rūsys. Kiek apipūdinęs namų šeimininkę Šlapelienę ir jos ikrdintgtą knygyną, gerbiamas Gidas, oriai pareiškė, kad jis NETURĮS LAIKO, todėl mus paliekąs. Bandžiau dar paklausti apie kitus programoje įvardytus ir mūsų neaplankytus objektus, gidas Donatas atsakė: - Buvo prierašas, kad ekskursijos programa gali būti keičiama. Pragrama: Lankomi objektai: Katedros požemiai; Šv. Kryžiaus (Bonifratų) bažnyčia; Gintaro galerijos rūsiai; J. ir M. Šlapelių namų-muziejaus rūsiai; Šv. Jono gatvės galerijos rūsiai; Žydų kultūros ir informacijos centras Paminėtame sąraše nėra nurodytas Bernardinų vienuolyno objektas, kas prieš perkant bilietus buvo ir mes jį aplankėme. Iš išvardytų 7 objektų, aplankyti 4, ekskursijos trukmės laikas nenurodytas, prierašo turinys po mūsų ekskursijos pasikeitė iš " lankomų objektų sąrašas gali būti koreguojamas" į tokį: (Objektų sąrašas derinamas. Aplankomi 4 objektai. Objektai yra šildomi.)" Gerbiamieji, šis malonumas kiekvienam, tos dienos dalyviui, kainavo: 10,99+4,5+2,5=18 euro ( 62 lt) + kelionė ( mes atvažiavome iš Kauno), Ekskursija užtruko 1,5 valandos, iš nurodytų 7 objektų prabėgta pro keturis. Už iš mūsų surinktus pinigus, prie nurodytų objektų, nebuvo išduoti jokie apmokėjimo kvitai ar bilietai. Pinigai nugulė į gido kišenę. Štai taip buvome apiplėšti ir apgauti oficialiai skelbiamos pramogų agentūros " Vaiduokliai". Niekam nerekomenduoju tokio MALONUMO.
Justina N.
2016-01-18
Norėtume padėkoti gidei Liudai, kurios dėka ši ekskursija tikrai tapo išskirtine. Didžiausią įspūdį paliko Katedros požemiai, o labiausiai įsiminė natūrali, šilta ir tikra gidės šypsena su kuria ji perteikė visas savo sukauptas žinias, jos entuziazmas ir noras pasidalinti tuo, ką ji žino apie Vilnių ir jo istoriją. Būtinai grįšim į kitas ekskursijas būtent su Liuda ir labai rekomenduosim ją ir šią ekskursiją visiems pažįstamiems, kurie planuoja tokiu būdu pasivaikščioti po Vilnių.
Viktorija B.
2016-01-04
Ekskursija labai patiko, gide labai maloni, ir pateike issamia informacija. Turejome sveciu is pajurio, kurie irgi liko patenkinti.
Марина К.
2015-12-09
Экскурсия понравилась. Гид, правда, Людой представилась - очень приятная в общении, охотно и подробно отвечала на мои бесконечные вопросы. По содержанию экскурсии, наверное, хотелось чего-то более "загадочного" и неожиданного: больше подвалов и катакомб, куда-нибудь поглубже залезть, и чуть меньше времени под Кафедральным собором.
Agnė N.
2015-12-01
Ekskursija visiems patiko – ačiū Jums labai. Atsiliepimai apie gidę taip pat geri, minėjo, kad paliko labai malonaus, kompetentingo asmens įspūdį. Taip pat esam labai dėkingi jos lankstumui, nes mūsų vadovai pasivėlino ir ji labai noriai prisitaikė prie šio pasikeitimo. Deja nuotraukų neturime, tad negaliu jomis pasidalinti.
Miglė
2015-11-21
kainas uzsikele tai kaip reikiant. net pacioje katedroje raso kad apie 4 eu. o jei studntas ar moksleivis - dar ir nuolaidu buna. va cia irgi raso kad daug pigiau http://www.bpmuziejus.lt/bilietu-kainos.html .
Olga Č.
2015-08-01
Ekskursija labai patiko, buvo informatyvi, įdomi, įvairiapusiška. Gidė Liuda tiesiog nuostabi, maloni, išsamiai ir įdomiai atsakė į visus klausimus, likome sužavėti jos žinių gausos, iš karto matyti ilgametė patirtis. Norėtumėme sudalyvauti ir kitose Jūsų oranizuojamose ir Liudos vedamosiose ekskursijose :)
Lina P.
Gidė Liuda labai pozityvus žmogus, pasakoja su begaliniu entuziazmu. Mes ją šią vasarą jau matėme antrą kartą, nes draugų vestuvese turėjome dviejų valandų ekskursiją po Vilnius meilės istorijų tema. Tai iš tikrųjų ši gidė -žmogus, kuris myli savo darbą. Ir informaciją pateikė daug ir įdomios, neįprastu kampu. Kartais gal buvo galima ir trumpiau ka nors papasakoti. :) Bet čia subjektyvu turbūt - man pasidaro nuobodu, jei netyčia prie kokio "objekto" užsistovima. Ekskursija vietoj 2.5 val truko 4 val, tai jei kas turėjo kažkokių planų ar pan., gal ir galėjo būti nepatogu. Apskritai įvertinčiau, kaip atitiko lūkesčius. Dėl pačios ekskursijos turinio - įdomus, skirtingi objektai. Gerai, kad ne koks vienas objektas buvo, o keletas.
Birutė M.
2015-07-25
Ekskursija labai patiko tiek man , tiek dukrytei. Labai įdomu buvo visa tai pamatyti ir dar daugiau sužinoti. Vladas – gidas superinis. Labai gražiai dėsto mintis, linksmas, taktiškas. Ačiū jam labai.
Eglė J.
2015-07-03
Gidę Jūratę vertinu gerai, man patiko, kad ji nuoširdžiai stengėsi kuo daugiau parodyti ir kuo įdomiau papasakoti. Turiu pastabų dėl pačios ekskursijos organizavimo - mūsų tema buvo "Vilniaus požemiai" ir mes aplankėme tris vietas - katedrą, Bernardinų bažnyčios požemius ir žydų muziejų. Pastarosios dvejos vietos turėjo savo gides, o šios labai stengėsi kuo daugiau aprėpti ir papasakoti mums viską apie savo objektus, taip sakant pradedant nuo Ievos ir Adomo, todėl ekskursija pernelyg užsitęsė, pavargome, stipriai nukrypome nuo temos, o žydų muziejuje apskritai vos ant kojų galėjome pastovėti (ir dar išklausėme viską apie žydų genocidą, kas savaime būtų įdomi tema, tačiau jai tikrai reikėtų paskirti atskirą laiką). Kai Bernardinų bažnyčioje paprašiau vietinės gidės patrumpinti ir nepasakoti mums apie kiekvieną fasado freską (mes norėjome eiti į požemius!), ji dar ir įsižeidė mirtinai ir visą likusią dalį ekskursijos tai demonstravo. Trumpai tariant, ekskursijai reikėtų truputį daugiau vientisumo, integralumo, o papildomai dalyvaujančios gidės turėtų kažkaip suprasti, kad jų "gabaliukas" yra tik didesnės ekskursijos dalis, kuri dargi turi ir savo specifinę temą.
Birutė P.
2015-06-06
Labai patiko Katedros požemiai, vienuolynas. Geto požemiai, tiksliau vienas, nepadarė didesnio įspūdžio, bet žinant, jog jie gelbėjo žmonėms gyvybes, supranti, kad atėjai į istoriškai reikšmingą vietą. Gal būtų įdomiau aplankyti ir daugiau Geto ir kitų požemių su platesniu ir išsamesniu gido pasakojimu, tuomet įspūdis būtų iš tikro didžiulis. Gintaro muziejuje gidės vaidmuo buvo epizodinis, nes publika išsibarstė, kas kur. Gidės vaidmuo galėjo būti didesnis visuose objektuose, bet gal kalti ir patys ekskursantai. Jeigu Katedros požemiuose jiems reikėjo aiškinti Barboros Radvilaitės ir Žygimanto Augusto meilės istoriją, kuri yra taip plačiai išeksponuota, tai platesniam istoriniam kontekstui gidei turbūt neliko laiko. Dėkoju už suteiktą galimybę pamatyti Vilnių po žeme, linkiu sėkmės.
Marius K.
Viskas iš principo buvo gerai, gal galėtų gidė eidama nuo objekto prie objekto pasakoti įdomias istorijas apie Vilnių.
Liuda
2015-06-06
Požemiai patiko, bet gidė Aldona - be parako, ko gero specialistė, bet be parako... Pati sau arba kažkam vienam... Štai prie žydų slėptuvės dirbanti mergina -įtaigi, maloni. Vienuolė taip pat puiki pasakotoja , paliko labai gerą įspūdį.
Darius P.
2015-03-27
Ekskursija gana įdomi, neprailgo, tik lankomų objektų galėtų būti daugiau. Gidė ekskursiją vedė įdomiai, pateikė daug mums nežinomų faktų... Žodžio viskas gerai, vertinimas turbūt būtų 8 iš 10.
Urtė K.
2015-02-07
Ekskursija tikrai buvo nebloga. Kaip gidė Liuda labai malonus žmogus, tačiau per ilgi pasokojimai buvo. Daug kam atsibodo.
Vidmantas B.
Noriu padėkoti Jums ir gidei Liudai už puikią ekskursiją. Ekskursija buvo įdomi ir praėjo sklandžiai. Mes buvome 7 asmenys (keturi su "Dovanų salos" čekiu + trys papildomai nusipirkę bilietus patys) Gidė Liuda labai visiems patiko. pasakojo profesionaliai, įdomiai ir linksmai. vienintelė pastabėle - gidė vėlavo į susitikimo vietą apie 15 min.
Nora P.
2015-01-31
Ačiū už ekskursiją, labai patiko visiems. Taip pat labai patiko gidė Jūratė. Istorijos buvo labai įsimintinos ir dar keletą kartų aš jas perpasakojau tiems, kuriems pasakojau apie ekskursiją :)
Živilė B.
2014-12-19
Ekskursija praėjo smagiai. Gidė buvo labai draugiška ir gerai nusiteikusi. Man galbūt norėjosi, kad būtų pasakojama daugiau istorinių faktų, daugiau istorinio konteksto. Vis dėlto apibendrinus ekskursija buvo išties įdomi.
Natalija L.
2014-10-24
Ekskursija buvo nebloga. Gidė gera, žinanti savo darbą ir puikiai kalbanti angliškai. Tik ji labai jau skubėjo ir mūsų ekskursija baigėsi už 45 minučių. Labai jau greitai kalbėjo, svečiui buvo sunku , tik klausėsi, o dar į kažką žiūrėti buvo sunkoka, tai svečio nuomonė. Aš viską supratau, kadangi bendrauju dar su amerikiečiais, tai man nenuostabi greita kalba.
Jūratė S.
2014-09-06
Jūratė Ž.
2014-09-04
Ekskursija labai patiko, netrūko smagių akimirkų bei įgijome naujų žinių. Gidė Jūratė puikiai atskleidė Vilniaus požemių istoriją, nestokodama geros nuotaikos ir linksmų istorijų. Ačiū už turiningą šeštadienio popietę.
Monika U.
2014-08-30
Ačiū už ekskursiją. Buvo labai įdomu ir naudinga. Gidės pateikta informacija sužadino poreikį plačiau pasidomėti Vilniaus istorija, aplankyti dar neatrastas vietas. Dabar pasivaikščiojimas po sostinę bus kitoks - mintyse vis kils klausimas - kokią istoriją mena šis objektas? Ačiū Jums už turiningą laiką.
Tomas J.
2014-08-02
"Vilniaus požemių istorijos" buvo įdomi eksursija. Gidas Vladas turi gerą kontaktą su grupe, o visos žinios pateiktos aiškiai.Ačiū už gerą renginį :)
Aurelija P.
2014-07-05
Ekskursija labai patiko ir gidė šauni, daug įdomaus papasakojo, daug sužinojome. Po tokios turiningos ekskursijos norisi dar labiau paŽinti VilniŲ, nes supranti, kad daug ko neŽinai.
Julija M.
2014-06-28
Man ekskursija ir mūsų gidė Liuda labai patiko. Jausmas buvo toks - kaip radus lobį. Ačiū.
Kristina P.
2014-06-14
Ekskursija buvo labai įdomi, kaip ir tikėjausi, nes seniai pagalvodavau, kad noriu ten patekti... gidas Vladas, labai įdomiai, išsamiai pasakoja, atsakinėja į klausimus, labai prižiūri, kad niekas nedingtų. VISKAS LABAI PATIKO IR MAN IR VAIKAMS. Dar Vladas pasiūlė užlipti į bokštą prie katedros, tai tuo pačiu ir ten užlipom iki pat viršaus, nors truputį vaikai ir turėjo baimės.
Marija R.
Gidas Vladas puikus, ekskursija patiko. Manau per brangi už tiek, kiek matėme.
Robertas R.
2014-05-31
Ačiū viskas gerai, svarbiausiai buvo viskas laiku, o šiaip žmonės klausinejo, kodėl jiems dar reikėjo mokėti papildomai, tai reikėtų informatyviau ir pabrėžiant pateikti informaciją apie ejakursiją.
Rasa K.
2014-03-15
Gidė man patiko, geba sudominti, leidžiasi į diskusijas, galima paklausinėti dominančių dalykų, vertinu ją labai teigiamai.
Darius J.
Ekskursija patiko, gidė taip pat buvo gera, suteikė daug naudingos ir įdomios informacijos.
UAB Amesta
2014-03-08
Gidė tikrai patiko, pasakojo daug ir profesionaliai, tačiau, mūsų nuomone, gal reikėjo atsisakyti paskutinio ekskursijos objekto:)
Tomas U.
Ekskursija buvo puiki, ačiū. Sužinojome ir pamatėme daug naujo. Gidė Liuda nuoširdžiai pasakojo ir pravedė ekskursiją, ačiū jai. Gaila tik, kad nepavyko aplankyti vienos maršrute numatytos vietos, nes ji buvo uždaryta.
Renata T.
2014-03-01
Ekskursija labai patiko. Gidė Virginija labai gerai atliko savo darbą: išsamiai, patraukliai papasakojo apie lankomus objektus, įdomiai juos pristatė.
Marius Z.
2014-02-22
Ekskursija labai patiko. Idomu buvo pamatyti vietas kur taip lengvai neužklysi, sužinoti daugiau apie taip, kaip Vilnius formavosi, kas jame gyveno ir kaip gyveno. Gidį paliko gera įspūdį, matosi kad yra savo srities profesionalė. Ačiū už turiningai praleistą laiką.
Živilė V.
2014-02-08
Ekskursija praėjo labai gerai, man ir mano svečiams ji labai patiko. Gidė Jūratė profesionali, idomiai pasakojanti. Deja, kad ta šeštadienį negalėjome pakliūti į požemius Šv. Kryžiaus bažnyčioje dėl rekolekcijų, tikiuosi kada nors ir juos pamatyti.
Aušrinė O.
Ekskursija labai labai patiko. Gidė Jūratė- tikra profesionalė, papasakojo ne tik sausai "pagal programą", bet ir labai įdomių istorinių intarpų.
Armila
2014-01-17
Dėkoju už tikrai puikią ekskursija. Visi liko tikrai labai patenkinti. Visi gyrė ir gidę. Labai išsamiai ir įdomiai pasakojo. Vienas puikus komentaras- “Nebuvo klausimo, į kurį neatsakytų “.
Ilona J.
2014-01-11
Labai ačiū, ekskursija praėjo šauniai.
Zina K.
Labai ačiū už puikią ekskursiją! Vadovė Liuda tikrai nuostabi - matosi, kad jai pačiai labai patinka tai, ką ji daro. Atradimas buvo Žydų informacinis centras ir jo darbuotoja Rima. Ji puikiai papildė Liudos darbą. Ir informacija buvo visai nauja, kiek netikėta. Sėkmės jums ir toliau stebinant netgi senus vilniečius!
Bronius M.
2014-01-04
Ekskursija buvo gera, gidė pasakojo įdomiai, jautėsi jos pasirengimas ir domėjimąsis. Man asmeniškai labiausiai patiko katedros požemiai, o kitus (galerijų) rūsius galima aplankyti savarankiškai. Man atrodo, kad kitus požemius reikėtų pasirinkti tokius, kurie turi kokią nors istorinę reikšmę. Patiko gintaro galerijoje matytos keramikos degimo krosnys. Gal būt reikėtų jas labiau akcentuoti, aišku jei jos yra kuo nors išskirtinės.
Artūras
2013-11-09
Ekskursija išties labai patiko! Gidas labai įdomus ir labai aiškiai, garsiai ir įdomiai pasokojo! Esame sužavėti!
Žilvinas P.
2013-10-12
Eskursiją vertinu dvejopai. Visų pirma, nepatiko tai, kad neaplankėme Šv. Kryžiaus (Bonifratrų) bažnyčios ir Šv. Jono gatvės galerijos rūsių. Nors ekskursijos aprašyme buvo parašyta, kad lankomų objektų sąrašas gali šiek tiek keistis, tačiau iš visų išvardintų objektų aplankėme tik Katedros požemius, paskui - Gintaro galerijos rūsius, J. ir M. Šlapelių namų-muziejaus rūsius. Tačiau vietoj Šv. Kryžiaus (Bonifratrų) bažnyčios ir Šv. Jono gatvės galerijos rūsių aplankėme bažnyčią prie Aušros vartų bei Žydų kultūros ir informacijos centrą. Iš visų šių aplankytų objektų įsiminė tik Katedors požemiai bei Gintaro galerijos rūsiai, kadangi labiausiai atspindi istoriją ir to meto visuomenės gyvenimą, o visi kiti aplankyti objektai, tokie kaip Šlapelių namai, Žydų kultūros ir informacijos centras nepadarė jokio įspūdžio, kadangi turi tik imitacinius naujos statybos rūsius to meto istorijai apibūdinti. Taigi norėtųsi ekskursijos išvakarėse gauti tikslų lankomų objektų sąrašą el. paštu (manau iš vakaro yra jau žinomas lankomų objektų sąrašas), tam, kad galėčiau susirasti daugiau informacijos apie tuos objektus, plačiau pasiskaityti istoriją apie juos, kas juose yra įdomaus, į ką vertėtų atkreipti dėmesį ir pan. Antras nepatikęs dalykas yra tai, kad taipogi norėtųsi gauti informacijos, už kokius objektus ir kiek reikia mokėti, nes "15 lt lankomiems objektams" yra labai abstraktu. O visa kita patiko, gidė nuosekliai ir įdomiai papasakojo istoriją, sugebėjo organizuotai nuvesti į kiekvieną objektą. Tikiuosi, kad ateityje lankomų objektų sąrašas keisis ir bus siuloma apkankyti įdomesnių ir senesnių objektų.
Rimalda G.
2013-10-05
Ekskursija įdomi, gidė tikrai daug žinanti, sugebanti aiškiai dėstyti informaciją, manau ją girdėjo ir suprato kiekvienas, nors grupė buvo tikrai nemaža. Įdomus, net kiek netikėtas maršrutas – sakykim, nežinojau, kad krosnys, apie kurių suradimą buvau kažkada kažkur skaičiusi, yra Gintaro galerijos, pro kurią beveik kasdien vaikštau, rūsyje. Įdomi ir man nauja informacija apie unitus, o tame pastate gal prieš 30 metų dirbau. Ekskursijoe buvome 4 pagyvenę žmonės, seni bičiuliai ir visiems mums buvo įdomu.
Olga
2013-09-14
Labai dėkoju už tokią prasmingą pramogą. Labai patiko, buvo įdomu. Gidas buvo labai geras.
Severina
Mūsų šeimai ekskursija patiko. Ir gidas pasakojo įdomiai, dvi valandos prabėgo greitai.
Daiva
2013-09-07
Ačiū už įdomiai ir turiningai praleistą laiką. Gidė Aldona parodė Vilnių kitokį, labai profesionaliai. Tos valandos kartu praėjo kaip kelios akimirkos, o įspūdžių ir žinių bagažas praturtėjo.
Gražina
2013-08-24
Dėkoju už ekskursiją. Iš esmės ją galima vertinti gerai. Gidė Ramunė savo vaidmenį atliko nepriekaištingai. Gal mane ir mano draugą kiek nuvylė tai, kad tikėjomės vientisesnės Vilniaus istorijos, kuri išnyra pasitelkus požemius, o gavom tik atskirų objektų požemių istorijas. Pasigedom, kad tarp atskirų objektų nebuvo išryškintos sąsajos. Bet tai gal mūsų požiūris, mūsų tokios ekskurijos vizija. Gal galima buvo paieškoti kokių nors literatūrinių ar jumoristinių intarpų, kad informacija paliestų ne vien protą, bet ir emocijas :) bet tai ne priekaištas - pageidavimas ateičiai.
Edvinas
2013-08-17
Eskskurija išties paliko labai didelį įspūdį. Gidė Danutė, labai įdomiai ir išsamiai pasakoja mūsų aplankytas vietas. Nuotraukųų deja neturim. Manau, kad dar nekartą pasinaudosime jūsų paslaugomis.
Brigita D.
2013-08-03
Viskas labai patiko. Gidė buvo linksma ir įdomiai pasakojo istorinius faktus, tad klausytis nebuvo nuobodu. Šiek tiek vargino vaikščiojimas, tačiau buvo verta pakentėti ir sudalyvauti šioje ekskursijoje. Ačiū jums labai už tokią nuostabią ekskursiją.